عشق خودم...(برای خودم که عشقم منو تنها گذاشنه)

 

 

 

عشق من رو سوی فردا کرد و رفت

 

نامه های کهنه را تا کرد و رفت

 

 

خسته شد از من دلش طاقت نداشت

 

اشک چشمم مثل دريا کرد و رفت

 

 

عاقبت پی برد به پستی دلم

 

قصد فتح قله ها را کرد و رفت

 

 

از من و شادی من بيزار بود

 

گريه هايم را تماشا کرد و رفت

 

 

با حضورش غصه ها زخمیشدند

 

زخم غم ها را مداوا کرد و رفت

 

 

قلب من در دست او هم می تپيد

 

قلب را خاک کف پا کرد و رفت

 

 

دل به زير پای او فرياد زد

 

سر به سوی اسمانکرد و رفت

 

 

گفتمش چشم انتظارم تا ابد

 

انتظارم را چه زيبا کرد و رفت.



نظرات شما عزیزان:

monir
ساعت10:53---25 دی 1392
بد دردیه تنهایی...حالا تازه حال منو میفهمی ...
خداصبرت بده...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 24 دی 1392برچسب:,

] [ 21:53 ] [ jojo ]

[ ]

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir | rss ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه